قیمت جدید کارخانه ای سیمان اعلام شد +جدول

فاز ۳ کارخانه سیمان شهرستان دورود پلمپ شد

فاز ۳ کارخانه سیمان شهرستان دورود پلمپ شد

فاز ۳ کارخانه سیمان شهرستان دورود پلمپ شد

در پی بی‌توجهی‌ به اخطارهای صادره و ادامه روند آلودگی، فاز ۳ کارخانه سیمان شهرستان دورود بطور قطعی و کامل پلمپ شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود در این خصوص گفت: بی توجهی به اخطارها و ادامه آلایندگی و تهدید علیه بهداشت عمومی، فاز ۳ کارخانه سیمان دورود را به پلمپ و تعطیلی کشاند.

کورش لشنی افزود: این کارخانه به دلیل نقص فنی و بی‌توجهی به اخطارهای صورت گرفته و پس از یک فرصت زمانی تعیین شده در حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران کل حفاظت محیط زیست و سازمان صمت استان مشکلات شدید آلودگی هوای خود را برطرف نکرده و موجب ادامه روند تهدید علیه بهداشت عمومی شده بود که برابر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی و ماده ۱۱ قانون هوای پاک و ماده ۹ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و با دستور دادستان محترم و انقلابی شهرستان دورود بطور قطعی و تا رفع کامل آلودگی، پلمپ شد.

لشنی ادامه داد : طی ماه گذشته یکبار دیگر پلمپ و توقف فعالیت کارخانه در دستور کار قرار گرفت اما با قول و تعهد شفاهی و اخلاقی مدیرعامل کارخانه، این امر ملغی شد. اما بعلت عدم انجام قول متولیان اینبار پلمپ فاز ۳ کارخانه قطعی است و ادامه فعالیت آن منوط به تأیید آزمایشگاهی معتمد، در مدار قرار گرفتن سیستم پایش آنلاین و اجرای جدول زمانی برای ایجاد فیلتراسیون کارآمد و رفع کامل آلودگی می‌باشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود در حال فعالیت بودن فاز ۱ و ۲ این کارخانه خبر داد و پلمپ اعمال شده را صرفآ برای فاز ۳ کارخانه که بعلت عدم کارایی فیلتراسیون فعلی و نقص فنی که موجب تهدید علیه بهداشت و سلامت شهروندان شده بود، اعلام نمود.

لشنی در پایان از سعه صدر همه همشهریان و همکاری دادستان محترم و انقلابی شهرستان دورود و حمایت فرمانداری بومی شهرستان در دفاع از سلامت شهروندان دورودی تقدیر و تشکر نمود.

نوشتهٔ پیشین
برنامه امروز عرضه سیمانی‌ها در بورس کالا
نوشتهٔ بعدی
تفاهم نامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و شرکت سیمان آبیک منعقد شد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید